.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات رحیمی درباره چک 5 میلیونی

معاون حقوقي و امور مجلس رييس جمهوري در نامه اي به نماينده شهرضا، نسبت به مطالب نقل شده از قول وي در خصوص کمک 5 ميليون توماني نهاد رياست جمهوري براي تعمير مساجد حوزه انتخابيه پاسخ داد.

به گزارش ايرنا متن نامه به اين شرح است:
جناب آقاي حيدرپور
نماينده مردم شريف شهرضا
مطالبي از قول شما و سپس به استناد آن در نشريات و رسانه ها در خصوص کمک 5 ميليون توماني نهاد رياست جمهوري براي تعمير مساجد حوزه انتخابيه شما منتشر شد که نمي توان نامي جز تهمت و افترا و بيان اکاذيب و فضا سازي براي رسانه هاي مخالف و مغرض بر آن نهاد.
لازم است براي يادآوري جنابعالي و تنوير افکار عمومي و احيانا طلب مغفرت رسانه هاي داخلي نکاتي را يادآور شوم.
1- جنابعالي در تاريخ 9/7/1387 طي نامه اي به معاونت حقوقي و امور مجلس رياست جمهوري تقاضاي ده ميليون تومان وجه نقد براي کمک به مساجد حوزه انتخابيه خود کرديد که معاونت مذکور تقاضاي شما را در تاريخ 15/7/1387 به منظور تصميم مقتضي به معاونت اجرايي رييس جمهوري منعکس و نهايتا با پنج ميليون تومان کمک مالي موافقت شد و وجه مذکور طي چکي در ساعت 11 روز چهارشنبه 8/8/1387 از سوي يکي از مسئولان مالي معاونت اجرايي در قبال اخذ رسيد تحويل حنابعالي شد.
2- اين در حالي است که جنابعالي قبل از امضا رسيد مذکور، در ساعت نه و سي دقيقه صبح انصراف خود را از استيضاح وزير محترم کشور اعلام و برگه آن را که کاملا متفاوت با رسيد چک مورد اشاره مي باشد در اختيار دفتر ويژه دولت قرار داده بوديد که جناب حجت الاسلام و المسلمين مسعود پور معاونت حقوقي مجلس شاهد و ناظر برگه انصراف شما بوده است.
3- متاسفانه بعد از افشاي انصراف شما از استيضاح و اطلاع تعدادي از نمايندگان مجلس، تحت تاثير اعتراض آنها قرار گرفته و يکباره شاهد سناريوي عجيب و مشمئز کننده عليه روابط دولت و مجلس بوديم و شما ادعا کرديد که فريب مديريت دفتر ويژه دولت در مجلس را خورده ايد و اين در حالي است که يکي از مواردي که همواره شما و دوستانتان عليه وزير کشور بيان مي کنيد علت فريب خوردن وي در اعتماد به فردي در جريان اخذ مدرک دکتراي افتخاري است و حال شما خود مدعي فريب خوردن شده ايد.
4- برادر عزير، از جنابعالي که فردي تحصيل کرده مي باشيد و براي دومين بار مسئوليت نمايندگي مردم را عهده دار مي باشيد، چگونه مي توان باور کرد متني را نخوانده، امضا فرموده ايد؟ بر فرض صحت چرا اهمال و ساده انگاري و غفلت خود را به گونه اي وارونه مطرح مي کنيد تا مخالفين و معاندين شمشيرهاي خصومت خود را عليه دولت خدمتگزار به زهر بي انصافي و بي تقوايي آغشته کنند.
5- برخورد شتابزده و نسنجيده جنابعالي موجب حملات ناجوانمردانه دشمنان دولت و مجلس به هر دو رکن اساسي نظام جمهوري اسلامي شده است و اگر لحظه اي نگاهي به مطالب و ياوه سرايي هاي رسانه هاي صهيونيستي و آمريکايي بيافکنيد، اوج مظلوميت دولت خدمتگزار که شما آتش آن را تهيه کرده ايد را مشاهده خواهيد کرد.
6- آيا به راستي مي توان پذيرفت که دولت پاک کرداري که شخصي با صداقت و درستکاري همچون دکتر احمدي نژاد در راس آن قرار دارد براي تقابل با اقدام قانوني نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي دست به چنين روش هاي ناسالمي بزنند و اقدام به خريد راي نمايندگان فهيم و آگاه کنند. چگونه مي توان اين تهمت شما به نمايندگان مجلس را توجيه کرد؟
7- جالب است بار ديگر اين نکته را به شما يادآور شوم که متن استيضاح نمايندگان مجلس در تاريخ 5/8/1387 اعلام وصول شد در حالي که نامه درخواست شما براي کمک به مساجد در تاريخ 9/7/1387 وصول و در تاريخ 14/7/1387 شکل گرفته است. آيا اين فاصله زماني اعلام وصول استيضاح و نامه درخواست شما مي تواند ارتباطي با يکديگر داشته باشد.
8- اصولا موضوع درخواست نمايندگان از رياست محترم جمهوري اسلامي ايران و معاونين ايشان براي کمک به موضوعات مختلف از جمله مساجد امري عادي و معمول است که در اين زمينه توجه جنابعالي را به مصاحبه آقاي فتحي پور نماينده محترم کليبر در روز چهارشنبه گذشته جلب مي کنم که صريحا بيان کرده اند موضوع کمک هاي دولت به مساجد ربطي به استيضاح وزير کشور ندارد. چرا که اين تقاضا در ماه مبارک رمضان مطرح شده بود.
محمدرضا رحيمي معاون حقوقي و امور مجلس رييس جمهور


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.